Bezpieczeństwo Zakupów
W ePlafoniera przywiązujemy ogromną wagę do bezpieczeństwa przeprowadzanych transakcji.
Ochrona prywatności i bezpieczeństwo zakupów są dla nas priorytetem i dlatego:
- zapewniamy poufność danych,
- stosujemy szyfrowanie zakupów SSL,
- gwarantujemy bezpieczeństwo płatności,
- wysyłamy ubezpieczone paczki.
ePlafoniera gwarantuje pełne bezpieczeństwo podczas płatności i wysyłki.
Metody, Koszty i Czas Dostawy
Metoda | Czas | Koszt | Informacje | |
Kurier DHL |
24h - 48h (w dni robocze) od momentu nadania przez nas przesyłki, o czym informujemy w emailu |
Gratis - jeśli wartość koszyka wyniesie przynajmniej 500zł 22,00zł - standardowa opłata za przesyłkę |
Umożliwiamy kontakt z kurierem oraz możliwość śledzenia na stronie DPD. Za przesyłki płatne przy odbiorze zapłacisz u kuriera kartą lub gotówką. W przypadku nieskutecznej próby doręczenia, kurier podejmie kolejną próbę dostarczenia Twojej przesyłki następnego dnia roboczego. | |
![]() |
Kurier DPD |
24h - 48h (w dni robocze) od momentu nadania przez nas przesyłki, o czym informujemy w emailu |
Gratis - jeśli wartość koszyka wyniesie przynajmniej 500zł 25,00zł - standardowa opłata za przesyłkę |
Umożliwiamy kontakt z kurierem oraz możliwość śledzenia na stronie DPD. Za przesyłki płatne przy odbiorze zapłacisz u kuriera kartą lub gotówką. W przypadku nieskutecznej próby doręczenia, kurier podejmie kolejną próbę dostarczenia Twojej przesyłki następnego dnia roboczego. |
Podany czas dostawy dotyczy dni roboczych, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych
Podane ceny dotyczą wysyłki na terenie Polski, nie realizujemy przesyłek zagranicznych.
Metody Płatności
Metoda | Informacje | Czas Wysyłki | |
Klarna - Kup Teraz, Zapłać za 30 dni |
Za pośrednictwem najpopularniejszego w europie systemu odroczonych płatności możesz zapłacić za swój towar po 30 dniach. Obejrzyj lampy zanim zapłacisz! | Natychmiast - środki księgowane są automatycznie na naszym koncie, dzięki czemu do realizacji zamówienia przechodzimy bezzwłocznie, najczęściej jeszcze tego samego dnia, a najpóźniej w czasie 24 godzin. Dotyczy to dni roboczych (poniedziałek - piątek) oraz produktów dostępnych od ręki. Informacja o wydłużonym czasie zamówienia znajduje się na stronie produktu oraz w koszyku. | |
![]() |
PayPo - Kup Teraz, Zapłać za 30 dni |
Za pośrednictwem najpopularniejszego w polsce systemu odroczonych płatności możesz zapłacić za swój towar po 30 dniach. Obejrzyj lampy zanim zapłacisz! | Natychmiast - środki księgowane są automatycznie na naszym koncie, dzięki czemu do realizacji zamówienia przechodzimy bezzwłocznie, najczęściej jeszcze tego samego dnia, a najpóźniej w czasie 24 godzin. Dotyczy to dni roboczych (poniedziałek - piątek) oraz produktów dostępnych od ręki. Informacja o wydłużonym czasie zamówienia znajduje się na stronie produktu oraz w koszyku. |
![]() |
Karta Płatnicza |
Za pośrednictwem w pełni bezpiecznego i znanego z obsługi milionów sklepów na całym swiecie systemu płatności Stripe możesz opłacić swoje zamówienie błyskawicznie. Akceptowane są karty typu Visa i MasterCard. | Natychmiast - środki księgowane są automatycznie na naszym koncie, dzięki czemu do realizacji zamówienia przechodzimy bezzwłocznie, najczęściej jeszcze tego samego dnia, a najpóźniej w czasie 24 godzin. Dotyczy to dni roboczych (poniedziałek - piątek) oraz produktów dostępnych od ręki. Informacja o wydłużonym czasie zamówienia znajduje się na stronie produktu oraz w koszyku. |
Przelewy24 - przelew błyskawiczny |
Za pośrednictwem najbardziej popularnego w Polsce systemu płatności Przelewy24 możesz opłacić swoje zamówienie błyskawicznie. Lista dostępnych banków jest dostępna po przejściu do bramki płatności. | Natychmiast - środki księgowane są automatycznie na naszym koncie, dzięki czemu do realizacji zamówienia przechodzimy bezzwłocznie, najczęściej jeszcze tego samego dnia, a najpóźniej w czasie 24 godzin. Dotyczy to dni roboczych (poniedziałek - piątek) oraz produktów dostępnych od ręki. Informacja o wydłużonym czasie zamówienia znajduje się na stronie produktu oraz w koszyku. | |
![]() |
PayU - przelew błyskawiczny |
Za pośrednictwem popularnego w Polsce systemu płatności PayU możesz opłacić swoje zamówienie błyskawicznie. Lista dostępnych banków jest dostępna po przejściu do bramki płatności. | Natychmiast - środki księgowane są automatycznie na naszym koncie, dzięki czemu do realizacji zamówienia przechodzimy bezzwłocznie, najczęściej jeszcze tego samego dnia, a najpóźniej w czasie 24 godzin. Dotyczy to dni roboczych (poniedziałek - piątek) oraz produktów dostępnych od ręki. Informacja o wydłużonym czasie zamówienia znajduje się na stronie produktu oraz w koszyku. |
![]() |
PayU - raty |
Za pośrednictwem najbardziej popularnego w Polsce systemu płatności PayU rozłożyć swój zakup na wygodne raty. Po przejściu do metody płatności "Raty PayU", wypełnisz wniosek i otrzymasz decyzję w kilka minut. | Natychmiast - po otrzymaniu pozytywnej decyzji kredytowej środki księgowane są automatycznie na naszym koncie, dzięki czemu do realizacji zamówienia przechodzimy bezzwłocznie, najczęściej jeszcze tego samego dnia, a najpóźniej w czasie 24 godzin. Dotyczy to dni roboczych (poniedziałek - piątek) oraz produktów dostępnych od ręki. Informacja o wydłużonym czasie zamówienia znajduje się na stronie produktu oraz w koszyku. |
![]() |
BLIK - przelew błyskawiczny |
Za pośrednictwem systemu płatności BLIK możesz opłacić swoje zamówienie błyskawicznie. BLIK obsługiwany jest poprzes system płatności PayU. | Natychmiast - środki księgowane są automatycznie na naszym koncie, dzięki czemu do realizacji zamówienia przechodzimy bezzwłocznie, najczęściej jeszcze tego samego dnia, a najpóźniej w czasie 24 godzin. Dotyczy to dni roboczych (poniedziałek - piątek) oraz produktów dostępnych od ręki. Informacja o wydłużonym czasie zamówienia znajduje się na stronie produktu oraz w koszyku. |
![]() |
Apple Pay |
Swoje zamówienie możesz złożyć dzięki serwisowi Apple Pay. Do jego obsługi wymagane jest urządzenie Apple, typu komputer Mac, iPhone lub iPad, w celu poprawnej autoryzacji Twojej tożsamości. Bramka płatności Apple Pay na naszej stronie obsługiwany jest przez znanego z obsługi milionów sklepów na całym swiecie systemu płatności Stripe. | Natychmiast - środki księgowane są automatycznie na naszym koncie, dzięki czemu do realizacji zamówienia przechodzimy bezzwłocznie, najczęściej jeszcze tego samego dnia, a najpóźniej w czasie 24 godzin. Dotyczy to dni roboczych (poniedziałek - piątek) oraz produktów dostępnych od ręki. Informacja o wydłużonym czasie zamówienia znajduje się na stronie produktu oraz w koszyku. |
Przelew na konto bankowe |
Po złożeniu zamówienia dostaniesz informację o koncie bankowym na które prześlesz opłatę za zamówienie. Złożenie zamówienia wiąże się z obowiązkiem zapłaty zgodnie z naszym Regulaminem. | Po zaksięgowaniu przelewu - środki zaksięgowane są w ciągu kilku dni, zależnie od banku w którym został wykonany przelew. Do realizacji zamówienia przystępujemy po zaksięgowaniu opłaty za zamówienie na naszym koncie. Należy pamiętać o wydłużonym czasie realizacji zamówienia, w porównaniu to pozostałych opcji płatności. | |
Płatność przy odbiorze (za pobraniem) |
Za zamówienie zapłacisz kurierowi przy odbiorze paczki. Możesz to zrobić gotówką lub kartą. | Natychmiast - środki księgowane są automatycznie na naszym koncie, dzięki czemu do realizacji zamówienia przechodzimy bezzwłocznie, najczęściej jeszcze tego samego dnia, a najpóźniej w czasie 24 godzin. Dotyczy to dni roboczych (poniedziałek - piątek) oraz produktów dostępnych od ręki. Informacja o wydłużonym czasie zamówienia znajduje się na stronie produktu oraz w koszyku. |
Na tej stronie znajdziesz:
Reklamacje
Kiedy mamy do czynienia z reklamacją?
Jeśli zakupiony produkt był używany zgodnie z jego przeznaczeniem i mimo tego nie działa lub przestał działać (posiada wadę fabryczną), wtedy klient może zgłosić reklamację.
Jaką formę reklamacji wybrać?
- RĘKOJMIA - jest to tryb dochodzenie odpowiedzialności od sprzedawcy w związku z ujawnioną wadą fizyczną (niezgodność z umową) lub prawną zakupionego towaru.
- GWARANCJA - gwarant samodzielnie określa warunki gwarancji i decyduje o tym, czy i kiedy naprawi lub wymieni wadliwą rzecz.
KORZYSTNIEJSZE DLA KLIENTA JEST - niezgodność towaru z umową (Rękojmia)
Jak złożyć reklamację?
Przed zgłoszeniem reklamacji, upewnij się, że wada jest rzeczywista oraz że podłączyłeś i obsługiwałeś produkt zgodnie z instrukcją.
Krok 1: Zgłoś reklamację
Masz na to 2 lata od dnia otrzymania produktu.
Co powinna zawierać reklamacja?
- imię nazwisko przedsiębiorcy lub nazwę firmy, adres siedziby lub sklepu;
- imię nazwisko kupującego oraz dane kontaktowe: adres, telefon;
- datę kiedy towar został zakupiony;
- datę kiedy konsument zauważył wadę;
- krótki opis usterek, czyli na czym polega niezgodność towaru z umową;
- określić swoje żądanie, ewentualnie je uargumentować;
- czytelny podpis (w przypadku wersji papierowej);
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub
złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Wypełnij "Formularz Reklamacji", wzór znajdziesz poniżej:
Formularz reklamacji (formularz_reklamacji.pdf)
Wypełniony dokument możesz przesłać do nas na dwa sposoby:
- pocztą elektroniczną na adres: reklamacje@eplafoniera.pl
- pocztą tradycyjną na adres podany w korespondencji email ze sklepem
Jeśli wyślesz do nas dokument drogą elektroniczną na podany adres e-mail, to niezwłocznie potwierdzimy otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy (zwrotu). Droga internetowa jest najszybszą formą komunikacji.
Krok 2: Spakuj Produkt
Jak pakujemy:
- W celu obniżenia ryzyka uszkodzenia radzimy skorzystać z opakowania, w którym zamówienie było dostarczone,
- prosimy zwrócić szczególną uwagę na pakowanie rzeczy delikatnych np. szkło, kryształ. Takie przedmioty powinny być spakowane ze szczególną starannością: nie powinny znajdować się blisko ścianek zewnętrznego pudełka, wewnątrz paczki powinny być unieruchomione, oddzielone od siebie i dodatkowo zabezpieczone. Dodatkowo paczka powinna zawierać informację „UWAGA SZKŁO!".
Wraz ze zwracanym towarem należy odesłać dowód zakupu oraz wszystkie bezpłatne produkty i dokumenty dołączone do zwracanego towaru.
Krok 3: Wyślij Reklamowany Produkt
Dokąd wysłać?
Przesyłkę wyślij na adres podany przez nas w emailu zwrotnym, potwierdzającym przyjęcie reklamacji,
z dopisaną informacją: "ePlafoniera - reklamacja"
Pamiętaj, wysyłasz na swój koszt i swoją odpowiedzialność za jej skuteczne dostarczenie.
Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszt odesłania towaru zwracamy, jeśli reklamacja zostaje uznana.
Co dołączyć do przesyłki?
- Do przesyłki dołącz wypełniony i podpisany formularz reklamacji lub wyślij go jako e-mail na adres: reklamacje@eplafoniera.pl
- Fakturę zakupu - otrzymałeś ją pocztą e-mail (opcjonalnie)
Czy ponoszę koszt wysyłki?
Konsument ma obowiązek dostarczyć reklamowany produkt do sprzedawcy na swój koszt i swoją odpowiedzialność za jej skuteczne dostarczenie. Jeżeli Twoja reklamacja zostanie uwzględniona zwrócimy Ci koszt dostarczenia reklamowanego produktu.
Czy mogę oddać produkt na reklamację osobiście?
Procedura reklamacyjna odbywa się wyłącznie drogą wysyłkową według przedstawionych powyżej kroków.
Kiedy otrzymam odpowiedź na moją reklamację?
Reklamacje przez nas są rozpatrywane zgodnie z obowiązującymi przepisami, czyli w ciągu 14 dni. Powiadomimy Ciebie drogą e-mail o uznaniu lub odrzuceniu reklamacji.
Zwroty
Kiedy mamy do czynienia ze zwrotem?
Zwrot produktu ma miejsce w sytuacji, gdy oddajesz rzecz, która nie posiada wady, lecz taką, której z jakichś przyczyn nie chcesz jednak nabywać.
Masz na to 14 dni od dnia otrzymania produktu.
Obowiązuje procedura zwrotu - odstąpienie od umowy.
Krok 1: Zgłoś zwrot
Masz na to 14 dni od dnia otrzymania produktu
Co powinien zawierać formularz zwrotu?
- imię nazwisko przedsiębiorcy lub nazwę firmy, adres siedziby lub sklepu;
- imię nazwisko kupującego oraz dane kontaktowe: adres, telefon;
- formułę o zamiarze odstąpienia od umowy;
- datę kiedy towar został zakupiony;
- czytelny podpis (w przypadku wersji papierowej);
Wypełnij "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy", wzór znajdziesz poniżej:
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy (oswiadczenie_o_odstąpieniu_od_umowy.pdf)
Wypełniony dokument możesz przesłać do nas na dwa sposoby:
- pocztą elektroniczną na adres: zwroty@eplafoniera.pl
- pocztą tradycyjną na adres podany w korespondencji email ze sklepem
Jeśli wyślesz do nas dokument drogą elektroniczną na podany adres e-mail, to niezwłocznie potwierdzimy otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy (zwrotu). Droga internetowa jest najszybszą formą komunikacji.
Krok 2: Spakuj Produkt
Co zwracamy:
- Zwracany produkt, nie może być uszkodzony - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany,
- towar powinien być dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym oraz zawierać wszystkie oznaczenia sprzedającego (metki, przywieszki, instrukcje).
- do paczki dołącz wydrukowane Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
Jak pakujemy:
- Jeżeli produkt został rozpakowany - w celu obniżenia ryzyka uszkodzenia radzimy skorzystać z opakowania, w którym zamówienie było dostarczone,
- prosimy zwrócić szczególną uwagę na pakowanie rzeczy delikatnych np. szkło, kryształ. Takie przedmioty powinny być spakowane ze szczególną starannością: nie powinny znajdować się blisko ścianek zewnętrznego pudełka, wewnątrz paczki powinny być unieruchomione, oddzielone od siebie i dodatkowo zabezpieczone. Dodatkowo paczka powinna zawierać informację „UWAGA SZKŁO!".
Wraz ze zwracanym towarem należy odesłać dowód zakupu oraz wszystkie bezpłatne produkty i dokumenty dołączone do zwracanego towaru.
Krok 3: Wyślij zwracany produkt
Masz na to 14 dni od dnia zgłoszenia zwrotu.
Dokąd wysłać?
Przesyłkę wyślij na adres podany przez nas w emailu zwrotnym, potwierdzającym przyjęcie zwrotu,
z dopisaną informacją: "ePlafoniera - zwrot"
Pamiętaj, wysyłasz na swój koszt i swoją odpowiedzialność za jej skuteczne dostarczenie.
Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
Co dołączyć do przesyłki?
- Do przesyłki dołącz wypełniony i podpisany formularz zwrotu lub wyślij go jako e-mail na adres: zwroty@eplafoniera.pl
- Fakturę zakupu - otrzymałeś ją pocztą e-mail (opcjonalnie)
Czy mogę zwrócić produkt osobiście?
Procedura zwrotu odbywa się wyłącznie drogą wysyłkową według przedstawionych powyżej kroków.
Czy mogę wymienić zwracany produkt na inny?
Takiej możliwości nie ma. Dokonaj jego zwrotu, a następnie po uznaniu zwrotu, złóż nowe zamówienie zakupu.
Kiedy otrzymam zwrot środków?
Zwroty rozpatrywane i weryfikowane są w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia.
Krok 4: Zwrot pieniędzy
Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu.
Zwrot pieniędzy nastąpi niezwłocznie tę samą drogą, jaką otrzymaliśmy płatność, lub inna drogą podaną w formularzu zwrotu.
Czy mój zwrot może zostać nie przyjęty?
Zgodnie z ustawą - Twój zwrot produktu zawsze zostanie przyjęty. Przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o przyjęciu zwrotu.
Jeżeli zwrócony produkt posiada widoczne uszkodzenia lub oznaki użytkowania, Sprzedawca może obniżyć jego wartość.
Dowiedz się jak sprawnie dokonać zakupu
Zakupów możesz dokonać bez rejestracji lub poprzez zalogowanie się na swoje konto, jeśli nie posiadasz jeszcze konta w naszym sklepie, możesz zarejestrować się podczas zakupów.
Pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci na skorzystanie z wielu przywilejów, w tym:
- podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
- brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
- możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych.
Krok 1 - Wybór produktów
- Przeglądaj listę kategorii, podkategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt.
- Przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat.
- Po znalezieniu i wybraniu interesującego Cię produktu, dodajesz go do koszyka i możesz dalej kontynuować swoje zakupy.
- Aby przyspieszyć proces, możesz skorzystać z przycisku "Kup Teraz" na stronie produktu, aby błyskawicznie przejść do finalizacji swojego zamówienia!
Krok 2 - Zawartość koszyka
W koszyku zobaczysz dokładnie jakie produkty wybrałeś, ich ilość oraz cenę. Możesz dokonać zmiany ilości, usunąć produkty, wrócić do zakupów lub przejść do płatności.
Tutaj także dodasz swoje uwagi do zamówienia oraz możesz podać NIP do faktury.
Koniecznie sprawdź czy wartość koszyka pozwala na skorzystanie z Darmowej Dostawy!
Krok 3 - Składanie zamówienia
- Wprowadź swoje dane, posłużą jako adres wysyłki. Skorzystaj z opcji założenia konta w naszym sklepie, dzięki czemu Twoje dane zostaną zapisane i wypełnią formularz automatycznie przy kolejnych zakupach, aby były one jeszcze wygodniejsze! Przejdź do kolejnego kroku klikając przycisk "Dostawa".
- Wybierz sposób dostawy. W przypadku Paczkomatu poprosimy Cię o wybranie preferowanej lokalizacji tuż po zatwierdzeniu zamówienia. Przycisk "Płatność" przeniesie Cię do kolejnego kroku.
- Skorzystaj z wyboru preferowanej metody płatności. Jeśli chcesz podać inne dane do faktury, niż te które podałeś(-aś) w pierwszym kroku, możesz to zrobić tutaj. NIP może zostać dodany w uwagach do zamówienia z poziomu Koszyka, lub przekazany bezpośrednio do nas drogą e-mailową. Przycisk "Podsumowanie" pozwoli Ci jeszcze raz dokładnie sprawdzić poprawność danych i swoich wyborów - nie powoduje on jeszcze złożenia zamówienia.
- Sprawdź czy zamówienie oraz Twoje dane się zgadzają. Aby złożyć zamówienie kliknij przycisk "Zamawiam i Płacę". Wiąże się to ze złożeniem zamówienia i obowiązkiem zapłaty.
- Jeśli wybrałeś(-aś) płatność natychmiastową (karta, PayPal, Blik lub przelew błyskawiczny PayU), dokonasz teraz płatności. Po jej zatwierdzeniu zamówienie zostanie błyskawicznie przekazane do realizacji. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, zamówienie zostanie zrealizowane po jego zaksięgowaniu.
- Jeśli wybrałeś(-aś) wysyłkę do Paczkomatu, prosimy o zaznaczenie na mapce wybranego punktu odbioru. Można tego dokonać po powrocie z ekranu płatności błyskawicznej.
Pamiętaj! Tylko zarejestrowani klienci mogą na swoim koncie śledzić historię i status realizacji złożonych zamówień.
Spis Treści
- §1 Postanowienia Ogólne
- §2 Przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia
- §3 Przetwarzanie danych osobowych w celu prowadzenia konta sklepie internetowym
- §4 Przetwarzanie danych osobowych w celu kontaktu bezpośredniego z klientem
- §5 Przetwarzanie danych osobowych w celu świadczenia usługi Newsletter
- §6 Przetwarzanie danych osobowych w celu komunikacji poprzez media społecznościowe
- §7 Przetwarzanie danych osobowych w celu prowadzenia systemu ocen produktów
- §8 Przetwarzanie danych osobowych w celu prowadzenia korespondencji email
- §9 Przetwarzanie danych osobowych w celu analizy ruchu na stronie oraz podtrzymania sesji użytkownika
- §10 Przetwarzanie danych osobowych w celu spełnienia wymogów prawnych
- §11 Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich
- §12 Prawo kontroli, dostępu do treści własnych danych oraz ich poprawiania
- §13 Pliki "Cookies"
- §14 Postanowienia końcowe
§1 Postanowienia Ogólne
- Niniejszy dokument stanowi załącznik do Regulaminu Sklepu ePlafoniera.
- Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Sklepu ePlafoniera jest firma ePlafoniera spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000956206, NIP: 8992918827, REGON: 521326362, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 74/320, 50-020 Wrocław, adres poczty elektronicznej (e-mail): sklep@eplafoniera.pl, tel. +48 517 798 441 zwana dalej "Administratorem" i będąca jednocześnie Usługodawcą.
- Wyrazy lub wyrażenia pisane w treści niniejszej Polityki Prywatności z dużej litery należy rozumieć zgodnie z ich definicją zawartą w Regulaminie Sklepu ePlafoniera
§2 Przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia
- Administratorem danych osobowych jest firma ePlafoniera spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 74/320, 50-020 Wrocław, adres poczty elektronicznej (e-mail): sklep@eplafoniera.pl, tel. +48 517 798 441
- Dane osobowe zbierane są w trakcie składania Zamówienia poprzez Formularz zamówienia.
- Przetwarzane dane są niezbędne do zawarcia Umowy Sprzedaży oraz realizacji Zamówienia, a także do wywiązania się z obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (w szczególności z obowiązków podatkowych) - art. 6 ust. 1 lit b, c RODO. Przetwarzane dane osobowe to:
- imię i nazwisko
- adres
- adres poczty elektronicznej (e-mail)
- numer telefonu
- nazwa firmy
- Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
- pracownicy Sprzedawcy,
- dostawcy usług IT (hosting danych, utrzymanie aplikacji sklepu internetowego),
- firmy świadczące usługi księgowe,
- firmy świadczące usługi marketingowe,
- w przypadku wysyłki, zwrotu lub reklamacji towarów, podmioty (producenci) z którym współpracujemy,
- w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką kurierską lub poprzez usługę Paczkomaty 24, Sprzedawca udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedawcy,
- w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych, płatności PayPal lub kartą płatniczą Sprzedawca udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym,
- W celu zaoferowania Ci metody płatności Klarna możemy w procesie dokonywania zakupu przekazać Twoje dane osobowe w postaci danych kontaktowych oraz szczegółów zamówienia do Klarna w celu dokonania przez Klarna oceny, czy kwalifikujesz się do metody płatności Klarna i w celu dostosowania tych metod do Ciebie. Twoje przekazane dane osobowe są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności Klarna.
- podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa.
- Dane będą przechowywane przez okres wymagany przepisami podatkowymi powiększony o okres przedawnienia ewentualnych roszczeń zarówno Administratora jak i Klienta.
- Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, czyli Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych jest dobrowolne, odmowa podania danych uniemożliwi założenie i realizację zamówienia.
- Dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania.
§3 Przetwarzanie danych osobowych w celu prowadzenia konta w sklepie internetowym
- Administratorem danych osobowych jest firma ePlafoniera spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 74/320, 50-020 Wrocław, adres poczty elektronicznej (e-mail): sklep@eplafoniera.pl, tel. +48 517 798 441
- Dane zbierane są przy zakładaniu Konta w Sklepie i w trakcie jego prowadzenia.
- Przetwarzane dane niezbędne do realizacji umowy prowadzenia konta w Sklepie:
- adres poczty elektronicznej (e-mail)
- Klient może dodatkowo wyrazić zgodę na przechowywanie danych adresowych, które zostanę użyte do automatycznego wypełniania Formularza zamówienia w procesie realizacji zamówienia, są to:
- imię i nazwisko
- adres
- adres poczty elektronicznej (e-mail)
- numer telefonu
- nazwa firmy
- Odbiorcami tych danych osobowych mogą być:
- pracownicy Sprzedawcy
- dostawcy usług IT
- Dane osobowe w postaci adresu e-mail przetwarzane będą do czasu rozwiązania umowy o prowadzenie Konta. Klient może tego dokonać wysyłając stosowne żądanie do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane na stronie Kontakt.
- Podanie adresu e-mail jest warunkiem zawarcie umowy, jest ono dobrowolne ale jego brak uniemożliwi prowadzenie Konta w Sklepie.
- Podanie pozostałych danych na Koncie jest dobrowolne, jednak ich brak uniemożliwia automatyczne uzupełnianie Formularza zamówienia.
§4 Przetwarzanie danych osobowych w celu kontaktu bezpośredniego z klientem
- Administratorem danych osobowych jest firma ePlafoniera spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 74/320, 50-020 Wrocław, adres poczty elektronicznej (e-mail): sklep@eplafoniera.pl, tel. +48 517 798 441
- Dane zbierane są w momencie skorzystania przez Klienta z formularza kontaktowego w zakładce Kontakt, kontaktu telefonicznego, poczty elektroniczną (e-mail), live chata bądź innych narzędzi komunikacji - art. 6 ust. 1 lit a, f RODO.
- Przetwarzane dane niezbędne do prowadzenia rzetelnej obsługi Klientów:
- imię i nazwisko
- adres poczty elektronicznej (e-mail)
- numer telefonu
- Odbiorcami tych danych osobowych mogą być:
- pracownicy Sprzedawcy
- dostawcy usług IT
- Dane osobowe przetwarzane będą przez okres roku liczonego od momentu nawiązania kontaktu przez klienta.
- Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, czyli Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych jest dobrowolne, lecz wymagane do nawiązania kontaktu.
- Dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania.
§5 Przetwarzanie danych osobowych w celu świadczenia usługi Newsletter
- Administratorem danych osobowych jest firma ePlafoniera spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 74/320, 50-020 Wrocław, adres poczty elektronicznej (e-mail): sklep@eplafoniera.pl, tel. +48 517 798 441
- Dane zbierane są w momencie zapisania się do usługi Newsletter poprzez formularz w stopce, w wyskakującym okienku lub zaznaczając pole akceptacji w Formularzu zamówienia - art. 6 ust. 1 lit a RODO. Dane zbierane są także podczas trwania usługi.
- Dane niezbędne są do prawidłowego wykonania usługi Newslettera.
- Przetwarzane dane to:
- adres poczty elektronicznej (e-mail)
- Odbiorcami tych danych osobowych mogą być:
- pracownicy Sprzedawcy
- dostawcy usług IT
- Dane osobowe przetwarzane będą przez okres trwania usługi. Klient może zrezygnować z Newslettera w każdym momencie, klikając w link umieszczony w stopce każdego emaila przesłanego w ramach usługi.
- Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, czyli Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych jest dobrowolne, lecz wymagane do rozpoczęcia świadczenia usługi.
- Dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania.
§6 Przetwarzanie danych osobowych w celu komunikacji poprzez media społecznościowe
- Administratorami danych osobowych przetwarzanych w mediach społecznościowych są Facebook, Messenger oraz Instagram.
- Firma ePlafoniera spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 74/320, 50-020 Wrocław, adres poczty elektronicznej (e-mail): sklep@eplafoniera.pl, tel. +48 517 798 441, staje się Administratorem danych osobowych w odniesieniu do osób, które weszły w interakcję (np. polubienie, wysłanie wiadomości, udostępnienie, komentarz, etc.) z profilem/stroną prowadzoną w mediach społecznościowych przez Sklep - art. 6 ust. 1 lit a RODO.
- Przetwarzane dane mogą różnić się w zależności od specyfiki portalu społecznościowego i danych używanych na nim przez użytkownika. Tymi danymi mogą być:
- imię i nazwisko
- adres poczty elektronicznej (e-mail)
- nick
- wizerunek (avatar)
- profil publiczny
- inne dane udostępniane w komentarzach lub wiadomościach
- Odbiorcami tych danych osobowych mogą być:
- pracownicy Sprzedawcy
- dostawcy usług IT
- podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa
- Sklep ePlafoniera korzysta z usługi Messenger do zapewnienia sprawnej komunikacji z Klientem poprzez czat na Stronie Sklepu.
- Dane osobowe z portali społecznościowych mogą zostać połączone z innymi danymi jeżeli wynika to z okoliczności, np. zadanie pytania o status zamówienia. Podstawą przetwarzania jest uzasadniony interes Sklepu ePlafoinera, by sprawnie odpowiadać na komentarze i wiadomości oraz budować dobre relacje z osobami wchodzącymi w interakcje. Podanie danych jest konieczne do użycia narzędzi do komunikacji udostępnianych przez poszczególne portale społecznościowe.
- Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, czyli Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych jest dobrowolne, odmowa nie niesie za sobą żadnych skutków.
- Dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania.
§7 Przetwarzanie danych osobowych w celu prowadzenia systemu ocen produktów
- Administratorem danych osobowych jest firma ePlafoniera spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 74/320, 50-020 Wrocław, adres poczty elektronicznej (e-mail): sklep@eplafoniera.pl, tel. +48 517 798 441
- Dane zbierane są podczas wysyłania przez Klienta oceny produktu wraz z jej opisem:
- imię
- adres poczty elektronicznej (e-mail)
- System ocen wykorzystywany jest przez Administratora w celu przygotowania jak najlepszej jakości usług na Stronie Sklepu oraz zapewnienia Klientom sprawniejszego procesu dokonywania zakupów.
- Odbiorcami tych danych osobowych mogą być:
- pracownicy Sprzedawcy
- dostawcy usług IT
- tylko w przypadku imienia - wszyscy użytkownicy Strony internetowej Sklepu ePlafoniera
- podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa
- Klient wysyłając swoją ocenę zgadza się na udostępnienie jego imienia na Stronie Sklepu, jest to dobrowolne.
- Dane przechowywane będą przez okres świadczenia usługi.
- Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, czyli Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych jest dobrowolne, odmowa podania danych uniemożliwi wystawienie oceny produktu.
- Dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania.
§8 Przetwarzanie danych osobowych w celu prowadzenia korespondencji email
- Administratorem danych osobowych jest firma ePlafoniera spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 74/320, 50-020 Wrocław, adres poczty elektronicznej (e-mail): sklep@eplafoniera.pl, tel. +48 517 798 441
- Dane przetwarzane są w celu wymiany korespondencji email na podstawie - art. 6 ust. 1 lit b, f RODO.
- Odbiorcami tych danych osobowych mogą być:
- pracownicy Sprzedawcy
- dostawcy usług IT
- podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa
- Klient wysyłając swoją ocenę zgadza się na udostępnienie jego imienia na Stronie Sklepu, jest to dobrowolne.
- Dane z korespondencji przechowujemy przez okres do 5 lat w celach dowodowych (termin przedawnienia roszczeń), o ile nie istnieją inne podstawy prawne wymagające dłuższego przechowywania.
- Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, czyli Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność do wykonania umowy (gdy mail dotyczy np. statusu zamówienia) lub prawnie uzasadniony interes Administratora w sprawnej obsłudze zapytań (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania.
§9 Przetwarzanie danych osobowych w celu analizy ruchu na stronie oraz podtrzymania sesji użytkownika
- Administratorem danych osobowych jest firma ePlafoniera spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 74/320, 50-020 Wrocław, adres poczty elektronicznej (e-mail): sklep@eplafoniera.pl, tel. +48 517 798 441
- Do zapewnienia największej jakości usług na Stronie Sklepu, a także przygotowania jak najlepszej oferty dla Klientów, Administrator zbiera i przetwarza następujące dane:
- adresy IP
- unikalne identyfikatory użytkownika powiązane z przeglądarkami Klienta np. pliki Cookies
- typ i konfigurację przeglądarki oraz urządzenia Klienta
- aktywność na Stronie internetowej Sklepu
- źródła odwiedzin Strony internetowej Sklepu
- informacje o zakupach, sposobach dostawy i płatności
- Dane zbierane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit f RODO.
- Wynika to z prawa Administratora do racjonalnego gospodarowania zasobami Sklepu.
- Odbiorcami tych danych osobowych mogą być:
- pracownicy Sprzedawcy
- dostawcy usług IT
- podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa
- Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania.
- Podanie danych jest dobrowolne.
§10 Przetwarzanie danych osobowych w celu spełnienia wymogów prawnych
- Wszystkie dane wymienione w powyższych paragrafach mogą być również przetwarzane w celu spełnienia wymogów prawnych m.in. w następujących sytuacjach:
- reakcja na proces prawny
- prawomocne żądania instytucji państwowych
- zabezpieczanie danych w celu dochodzenia roszczeń
§11 Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich
- W niektórych sytuacjach dane osobowe mogą być przekazywane do podmiotów mających siedziby w państwach spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), w szczególności do:
- Shopify Inc. (USA) – dostawca platformy e-commerce
- Google LLC (USA) – usługi Google Analytics / Google Ads
- Meta Platforms, Inc (USA) – usługi Facebook Ads
- PayPal (USA) – operator płatności
- Stripe (USA) – operator płatności
- Każdorazowo takie przekazanie odbywa się w oparciu o Standardowe Klauzule Umowne (SCC) zatwierdzone przez Komisję Europejską bądź w oparciu o inne odpowiednie mechanizmy przewidziane w Rozdziale V RODO (np. EU–US Data Privacy Framework, o ile dany podmiot jest nim objęty).
- Administrator podejmuje wszelkie niezbędne kroki, aby zapewnić odpowiedni stopień ochrony danych Użytkowników także w przypadku przekazywania ich do państw trzecich.
§12 Prawo kontroli, dostępu do treści własnych danych oraz ich poprawiania
- Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- W celu realizacji uprawnień, o których mowa w pkt 1 można wysłać stosowną wiadomość e-mail na adres: sklep@eplafoniera.pl.
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, czyli Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§13 Pliki "Cookies"
- Sklep Sprzedawcy używa plików „cookies”. Brak zmiany po stronie Klienta ustawień przeglądarki jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na ich użycie.
- Instalacja plików „cookies” jest konieczna do prawidłowego świadczenia usług w Sklepie. W plikach „cookies" znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Sklepu, w szczególności tych wymagających autoryzacji.
- Sklep wykorzystuje pliki cookies w celu:
- zapewnienia jego prawidłowego działania i bezpieczeństwa (cookies niezbędne),
- zapamiętywania preferencji Użytkownika (np. wybrane opcje, język),
- analizy ruchu i statystyk (cookies analityczne),
- marketingu i remarketingu (cookies reklamowe).
- Podczas pierwszej wizyty w Sklepie Użytkownik otrzymuje informację o stosowaniu plików cookies. Może wyrazić zgodę na używanie określonych kategorii plików cookies (np. analityczne, marketingowe) lub odmówić ich stosowania (z wyjątkiem cookies niezbędnych).
- Zgoda może być w każdej chwili wycofana lub zmieniona, np. za pomocą panelu ustawień cookies dostępnego w Sklepie lub poprzez zmianę ustawień w przeglądarce.
- Ograniczenie lub wyłączenie niektórych plików cookies może jednak wpłynąć na funkcjonowanie wybranych usług Sklepu.
§14 Postanowienia końcowe
- Administrator wdrożył wewnętrzne procedury mające na celu szybkie wykrywanie i reagowanie na incydenty bezpieczeństwa dotyczące danych osobowych.
- W razie stwierdzenia naruszenia ochrony danych osobowych (np. wycieku, nieuprawnionego dostępu) Administrator:
- podejmuje niezbędne środki zaradcze w celu minimalizacji skutków naruszenia,
- zgłosi naruszenie do Prezesa UODO w terminie 72 godzin od jego wykrycia, jeżeli wymaga tego prawo,
- poinformuje osoby, których dane dotyczą, jeśli naruszenie może powodować wysokie ryzyko dla ich praw lub wolności (art. 33 i 34 RODO).
- Administrator udostępnia odpowiednie środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką Prywatności stosuje się odpowiednio postanowienia Regulaminu Sklepu ePlafoniera, przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- Administrator zobowiązuje się do regularnego przeglądu niniejszej Polityki Prywatności i jej zmiany w sytuacji, gdy okaże się to niezbędne lub pożądane z uwagi na: nowe przepisy prawa, nowe wytyczne organów odpowiedzialnych za nadzór nad procesami ochrony danych osobowych, najlepsze praktyki stosowane w obszarze ochrony danych osobowych. Administrator zastrzega także możliwość zmiany niniejszej Polityki Prywatności w przypadku zmian technologii, przy wykorzystaniu której przetwarza dane osobowe i zmiana jej wpływa na brzmienie niniejszej polityki, a także w razie zmiany sposobów, celów lub podstaw prawnych przetwarzania danych osobowych.
Jak możemy Ci pomóc?
Dla nas design ma szersze znaczenie, a jak możesz sprawdzić na naszej stronie, mamy misję.
Jesteśmy tutaj aby pomóc Ci wprowadzić nastrój w Twoim wnętrzu.
Napisz e-mail
Zadzwoń
Jesteśmy dostępni
Pn-Pt, 9:00 - 17:00