Gdy odbierasz przesyłkę i widoczne są zewnętrzne uszkodzenia opakowania, natychmiast zgłoś to osobie, która ją dostarczyła. W innym wypadku - sprawdź jak postępować poniżej.
Uszkodzona przesyłka - Sprawdź jak postępować
Krok 1 zgłoś szkodę kurierowi (osobie, która dostarczyła przesyłkę)
Ważne, aby zrobić to natychmiast, zanim kurier się oddali!
Krok 2 tego samego dnia poinformuj nas o szkodzie (uszkodzona paczka, lampa)
- pod nr telefonu: +48 517 798 441
- na messengerze: m.me/eplafoniera
- wiadomość e-mail: sklep@eplafoniera.pl
Krok 3 zrób wyraźne zdjęcia, które obrazują:
- Widoczne uszkodzenie lampy
- Uszkodzenie kartonu, jeżeli takie jest
- Etykietę wraz z częścią kartonu (do identyfikacji przesyłki)
- Inne zdjęcia, które przedstawiają szkodę
i prześlij zdjęcia do nas na adres sklep@eplafoniera.pl lub mms +48 517 798 441